-

Dampkatt.

Publicerad 2012-06-05 01:20:39 i Allmänt,

Det är fördjävla skönt att vara ute och gå och att ha sällskap! Nu är även skoskaven ett faktum men imorgon blir det en vilodag fylld med möten och jobb istället. Vi gick bara några kilometer ut till stora vägen för vi hade inga refler ågon av oss och då är det inte så lämpligt att ge sig ut på en stor trafikerad väg.

Nej, nu ska jag slå vett i min damp-katt som ligger och försöker bryta sig in i min garderob och drar ut klädesplagg efter klädesplagg. Hon driver mig till vansinne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela