-

Cykelolycka.

Publicerad 2012-06-06 23:34:32 i Allmänt,

Skit också. 
Jag bestämde mig för att cykla sisådär 1,3 - 1,5 mil och när jag hade kommit ca halvvägs så havererade cykeln för mig. Det sa Kaboom, jag flög av och slog halvt sönder mig. Knät dundrade jag i i styret och lyckades tack vare det svänga så jag flög över och av i gräset och drog axeln och huvudet i gräset istället för asfalten. Jaja. Det var bara att resa sig upp, borsta av sig och börja gå tillbaka hem igen med cykelhelvetet och min stackars söndriga kropp. Nu har jag så ont och är så förbannad så jag har ingen aning om hur jag ska kunna sova något alls inatt, men sova måste jag för jag ska upp 5 imorn igen. God natt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela