-

Blötdjur.

Publicerad 2012-06-03 19:10:03 i Allmänt,

Usch. Nu är jag dyngsur. Martin kom förbi och frågade om jag ville hänga med in till stan, han på inlines och jag på cykel, så jag slängde på mig ytterkläderna och hängde med. Skönt att få röra sig lite och det hade äntligen slutat regna. Men tji fick jag.. Vi hann bara precis lämna Kungsängen innan det började vräka ner så jag kunde vrida ur hur mycket vatten som helst från mina kläder när jag kom hem. Nu har jag iallfall fått på mig torra kläder. 

Att lägga ned facebook är bra för mitt bloggande iallafall! Skriver av mig allt här istället för där. Funkar prima åt alla håll. Det är redan folk som har ringt och frågat varför jag blockat dem på facebook och det har bara gått några timmar sedan jag inaktiverade det. Folk kanske har kontakt irl ändå..? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela