-

Apart.

Publicerad 2012-06-24 13:16:32 i Allmänt,


Jag är så sjukt trött på falska människor, så nu har jag börjat leka lite falsk och slägt ut grejer för att testa vilka i min närhet som faktiskt inte är falska. Jag känner mig som en hemsk människa men det här ska bli intressant. 


Kom precis ut ur duschen. Sov alldeles för länge idag så jag drog ett träningspass för att komma igång och vakna till. Att ha gjort av med 440 kalorier innan jag ens ätit frukost känns ganska bra! Nu ska jag göra lite nytta en stund innan jag plåstrar om mitt äckliga skoskav och går ut och går. Äta lite frukost ska jag kanske också göra. 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela