-

Så mycket roligare utan dig.

Publicerad 2012-04-15 21:06:44 i Allmänt,

Igår. 
Jag gick till Backstage ensam. Jag orkade inte med folk och jag ville bara se Tuff/Shameless och gav fan i resten men det enda jag fick vara ifred var de första 3 minuterna medan jag gick in och beställde citronvatten. Det var folk man kände överallt och folk man lärde känna. Och jag hade sjukt djävla kul hela kvällen. Allt drama som jag pratat om att jag skulle skriva ner blev löst. Känns skönt att lösa såna saker med folk nu innan jag drar. 


Hängde lite med Stevie efter att han kände igen mig från spelningen i Stockholm för två år sedan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela