-

I just wanna have something to do.

Publicerad 2011-08-25 18:15:18 i Allmänt,

Hej. 
Trixie från Rokkdollyz här. Vi tappade lusten ett tag där och har nu bestämt oss för att köra varsin blogg istället. Jag kommer skriva ned mina tankar, mina äventyr och säkert en massa strunt.
Trixity är en blandning av mitt namn, Trixie, och Vanity. Det jag egentligen ville heta här, men man kan inte få allt. 

Jag lyckades bryta handen lite i fredags när Pretty Boy Floyd var här och ordnade kaos, så nu måste jag vila innan jag tar tag i att få det här att se bra ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela