-

Turn the tide

Publicerad 2011-08-29 12:35:51 i Allmänt,

God morgon.
Jag ligger på mitt golv, lyssnar på AiluCrash och väntar på att kaffet ska bli klart. Mina katter springer runt, runt och skapar kaos och jag borde städa klart men jag orkar inte röra mig än. Hittade en gammal engelskabok så jag fuunderar på att plugga lite för det kan ju vara ganska bra att kunna engelska innan jag flyttar från Sverige. 


Bion igår var helt okej. Det var en fin story men kassa skådespelare. Den enda som var okej var snubben i bandet, Ailu. Spenderade halva filmen med att fundera över varför ag känner igen honom och vart jag träffat honom. Jag funderar fortfarande. Nu är mitt kaffe klart. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela