-

Study!

Publicerad 2011-08-29 23:20:28 i Allmänt,

Kom precis hem. Har varit hos Sazzy en sväng och tittat på några avsnitt One Tree Hill, käkat popcorn i mängder och snackat skit. Nu ska jag krypa i säng och försöka sova så jag orkar till jobbet imorn. Visst att jag börar jobba först kl 15 imorgon, men med tanke på att jag sov till 14 igår så känns det som om jag behöver sova redan nu för att palla. Hade tänkt lägga mig och titta på ett avsnitt 2,5 män men det får nog bli ett kapitel i Engelskaboken. Varför var jag inte mer aktiv på Engelskan i skolan? Varför obbar jag nästan bara kvällar så jag inte kan ta en kvällskurs i Engelska? Så mycket som jag ångrar, men som jag inte kan göra något åt så nu är det bara att bita i det sura äpplet! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela