-

Tvättdag. Tröttdag.

Publicerad 2011-08-28 15:16:38 i Allmänt,

Jag har sovit i 13 timmar inatt, ändå känner jag mig fortfarande lika trött och seg. Har dessutom tvätttid idag och det känns ju så lockande att bära tvätten upp och ned för fem trappor, men jag börjar få ont om rena kläder så det är bara att göra det. 




Jag och Anna i fredags. Kvällen började jättebra. När jag kom hem från jobbet så åkte jag hem och hämtade upp Anna och Sazzy och sen for vi till Uddevalla och hämtade Liz. Förkröket bestod av galna brudar och massa 90tals musik! Brudfest så det bara skrek om det, men det är också bra ibland. Sen gick vi till Backstage och där sög det.

Nu ska jag ta hand om min tvätt. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela