-

Stuck.

Publicerad 2011-08-29 16:02:32 i Allmänt,

Förbannad. Riktigt förbannad på nästan allt och alla just nu. Förbannad på en brud som påstår sig vara min vän och sen springer hon runt och öppnar sin djävla käft med mitt namn och påstår att jag är groupie och stalker för att jag har en glasflaska från min idol. Förbannad på min djävla katt som är sinnessjuk och som jag snart slår ihjäl eller lämnar bort om inte hon slutar ta sönder allting. Förbannad på pappa som ringde igårkväll och frågade om jag kunde komma bort idag och hämta en sak och jag sa ja, eftersom de inte får komma hit när min lägenhet är ett kaos. Ringer för att kolla så han är hemma, men nä, då ska de åka iväg. Jag blir bara irriterad på allt. 

Nu ska jag titta på Shameless - Super hardcore dvd och dregla över Steve lite. Som jag tydligen stalkar. 


Kommentarer

Postat av: Cherry Sander

Publicerad 2011-08-29 18:50:33

Usch, fy fan för sånna idioter. Folk som inte förstår att det handlar om musiken.

en kille men en flaska från sin idol skulle aldrig bli kallad för groupie.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela