-

Everybody needs a Trixie.

Publicerad 2011-08-26 00:13:53 i Allmänt,

Jag skulle ha tillbringat hela dagen med att städa och hade förbjudit mig själv från att lämna lägenheten, men gick bort till Sazzy och umgicks med henne och Saga en stund. De påstår att jag har fått någon form av Pretty Boy Floyd-psykos. Jag vet inte alls vad de pratar om. Kanske för att jag tatuerade in PBF-skallen i tisdags?
Jag kom på att om jag rör på handen så ser det ut som om han pratar, så som straff för deras anklagelser om att ha psykos och vara mer stalker än den där snubben i One Tree Hill så har jag suttit och låtit honom konversera tills Saga ville döda mig och jag gick hem. Nu borde jag sova så jag orkar till jobbet imorgon. 

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela