-

December!

Publicerad 2011-08-31 10:45:02 i Allmänt,

Satt och tänkte igenom december lite mer allvarligt igår och insåg att jag inte alls har råd att åka till England två gånger, och att jag inte kan få kattvakt i över två veckor så jag fick fint stryka den första resan när jag skulle åka och se Wednesday 13 och Michael Monroe, men när jag vaknade och kollade facebook ser jag att Wednesday 13 kommer till Sverige också i december! Nu känns allt genast mycket lättare. December kommer bli kung. 
6 december - Wednesday 13, Göteborg.
9 december - Motorhead
13 december - London
14 december - Def Leppard, Mötley Crüe, Steel Panther, London.
18 december - Tillbaka till Sverige......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Trixie.

23årig tjej bosatt i ett mysigt litet hus ute på landet i Sala. Här kan Ni följa mitt liv fyllt av träning, hästar och min väg från full rocker till välmående.

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela